Το Τweeting Βra που εμπνεύστηκε και υλοποίησε η OgilvyOne για τα Fitness της Nestlé, είναι η νέα ελληνική ιδέα που κέρδισε τις εντυπώσεις παγκοσμίως. Πρόκειται για το πρώτο σουτιέν που τουιτάρει για να θυμίζει σε όλες τις γυναίκες την αυτοεξέτασή τους.

Τα δημητριακά Fitness βρήκαν έναν πρωτότυπο τρόπο για να τονίσουν τη σημασία της πρόληψης. Χάρη σε έναν ειδικό μηχανισμό, το σουτιέν συνδέεται μέσω bluetooth με ένα smartphone και στέλνει αυτόματα ένα tweet κάθε φορά που ξεκουμπώνεται.

Πρόκειται για ένα ξεχωριστό σουτιέν με μία ξεχωριστή ιδιοκτήτρια. Δεν είναι άλλη από την Μαρία Μπακοδήμου, που για δυο ολόκληρες βδομάδες φοράει το Tweeting Bra. Κάθε φορά που το βγάζει, αυτό ενημερώνει με ένα real-time tweet τους περισσότερους από 150.000 followers της για την αυτοεξέταση.

Μέσα σε λίγες μέρες, η ιδέα του Tweeting Βra βρήκε διεθνή ανταπόκριση, φιγουράροντας ανάμεσα στα μεγαλύτερα διεθνή μέσα. Τα νέα ταξίδεψαν από τον Καναδά μέχρι την Ινδία κι από την Αμερική μέχρι την Αυστραλία. Μεγάλα sites όπως το Mashable, το Business Insider, το NBC, το CNET και η Huffington Post αφιερώνουν ξεχωριστά άρθρα στην καμπάνια, μιλώντας για μία high-tech ιδέα για καλό σκοπό.

Το Daily Telegraph κάνει λόγο για την ελληνική καινοτομία αναφέροντας:

«THEY discovered democracy, medicine and philosophy and now the Greeks have invented a tweeting bra».

Αναφορά έγινε ακόμα και από την ελληνική πρεσβεία στην Αμερική που έστειλε συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία… μέσω tweet!

Ως αυτή την στιγμή έχουν γίνει περισσότερες από 1 εκατομμύριο αναφορές στην καμπάνια σύμφωνα με το Google ενώ τo ελληνικό video προώθησης έχει πάνω από 500 χιλιάδες views.

Δείτε την εξέλιξη της ενέργειας ακολουθώντας το @tweetingbra και μάθετε περισσότερα για την αυτοεξέταση στο www.tweetingbra.gr.



Mashable

Business Insider
Huffington Post
The Independent
Daily Telegraph Australia
CNET
PCMag
NYDailyNews
IBTimes
Adweek
Ads of the World
Adrants
PSFK